Facebook pixel
Szellemi munka

Vevői kapcsolattartó és szakmai koordinátor

Országos
Beosztás
Vevői kapcsolattartó és szakmai koordinátor
Munkarend
Munkavégzés helye
Országos

Leírás

A TEKT Kft. a Miell cégcsoport tagja Vevői kapcsolattartó és szakmai koordinátor pozícióba keres új kollégát.

 

Hosszú távú karrierlehetőség az ország egyik első számú képzési és tanácsadási szolgáltatójánál!
Outsource szolgáltatóként nem csupán a belső erőforrások által is koordinálható, megoldható feladatokat hajtunk végre, hanem a partnereink rendelkezésére bocsájtott mérnök tudása mellett egy komplett infrastruktúrát és folyamatos háttértámogatást, képzéseket biztosítunk. Partnereink számára mérnöki, méréstechnikai, képzési és műanyagipari szolgáltatásokat nyújtunk, illetve kommunikációs tréningeket és workshopokat szervezünk.

 

Feladat:

  • Interim üzletág szervezése és pénzügyi követése
  • Szakértői csapat (mérnökök, technikusok, műszaki specialisták) munkájának koordinálása a megbízóknál országosan
  • Partnerekkel online és személyes találkozók önálló szervezése és lebonyolítása
  • Interim projektek szakaszainak támogatása (elindítás, szakmai támogatás, lezárás és kiértékelés)
  • Árajánlatok készítésében és azok felkövetésében aktív részvétel
  • Riportok és beszámolók készítése
  • Szakértői munkatársakkal és partnerekkel napi szintű kapcsolattartás
  • Társosztályokkal való szoros együttműködés, Group elvárásokat betartva
  • Belső megbeszéléseken való aktív részvétel, üzletág specifikus meetingek vezetése
  • Új kollégák kiválasztásának (szakmai interjútól egészen a munkakezdésig) teljeskörű koordinálása, szervezetbe történő integrálása
  • Aktív részvétel az új üzleti lehetőségek felkutatásában
     

Kompetencia:

  • Felsőfokú műszaki végzettség
  • Legalább 3-5 év autóipari mérnöki tapasztalat minőségügyi területen
  • Autóipari szabványok ismerete (IATF 16949)
  • Autóiparban használatos core tool-ok (8D, Ishikawa, 5why, 5w2h) ismerete
  • PPAP, APQP, PDCA, 8D, SPC, FMEA alkalmazási képesség
  • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Értékesítői és ügyfélorientált szemlélet
  • Eredmény-, minőség- és vevőorientáltság
  • B kategóriás jogosítvány
Vevői kapcsolattartó és szakmai koordinátor
További információ

Szellemi munka (20)