Facebook pixel
Szellemi munka

Megváltozott munkaképességű – Back office asszisztens – Zala és Vas vármegye

Zala és Vas vármegye
Beosztás
Megváltozott munkaképességű – Back office asszisztens
Munkarend
4-6 óra, hétfőtől péntekig
Munkavégzés helye
Zala és Vas vármegye

Leírás

Keressük a MIELL Group csapatába, Zala-Vas vármegyében megváltozott munkaképességű kollégánkat, back office asszisztens pozícióba.

 

Így érzi magát nálunk hasonló munkakörben dolgozó kollégánk:
„Megváltozott munkakörben már jó ideje dolgozom, de elmondható, hogy eddigi munkahelyeim közül itt kapom a legtöbb segítséget és odafigyelést. A legelejétől a kollégák nagyon segítőkészek, mindenben segítenek, ha úgy adódik.” Z. Péter

 

Az alábbi feladatok várnak Rád:

  • adminisztratív feladatok elvégzése
  • adatrögzítés
  • riportok készítése
  • értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése
  • call center forgatókönyv szakszerű követése
  • kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, toborzás

 

Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:

  • középfokú végzettség
  • kiemelkedő kommunikációs készség személyesen és telefonon is
  • kedves, segítőkész, türelmes személyiség
  • call center munkakörben szerzett tapasztalat
  • angol és/vagy német nyelvtudás
  • megváltozott munkaképességet igazoló dokumentáció – érvényes komplex minősítés
  • a munkakör betöltéséhez felhasználói szintű IT ismeret – kiemelten Excel

Amit kínálunk:

  • modern irodai környezet/megegyezés szerint heti több napos home office munkavégzés
  • megegyezés szerinti részmunkaidős foglalkoztatás
  • munkába járási támogatás
  • hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • a munkavégzéshez laptop és telefon

Jelentkezés: Kérjük küldd el számunkra fényképes önéletrajzod, bérigény megjelölésével.

Megváltozott munkaképességű – Back office asszisztens – Zala és Vas vármegye
További információ