Keressük a MIELL Group csapatába, Zala-Vas vármegyében megváltozott munkaképességű kollégánkat, back office asszisztens pozícióba.
Így érzi magát nálunk hasonló munkakörben dolgozó kollégánk:
„Megváltozott munkakörben már jó ideje dolgozom, de elmondható, hogy eddigi munkahelyeim közül itt kapom a legtöbb segítséget és odafigyelést. A legelejétől a kollégák nagyon segítőkészek, mindenben segítenek, ha úgy adódik.” Z. Péter
Az alábbi feladatok várnak Rád:
- adminisztratív feladatok elvégzése
- adatrögzítés
- riportok készítése
- értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése
- call center forgatókönyv szakszerű követése
- kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, toborzás
Téged keresünk, ha rendelkezel az alábbiakkal:
- középfokú végzettség
- kiemelkedő kommunikációs készség személyesen és telefonon is
- kedves, segítőkész, türelmes személyiség
- call center munkakörben szerzett tapasztalat
- angol és/vagy német nyelvtudás
- megváltozott munkaképességet igazoló dokumentáció – érvényes komplex minősítés
- a munkakör betöltéséhez felhasználói szintű IT ismeret – kiemelten Excel
Amit kínálunk:
- modern irodai környezet/megegyezés szerint heti több napos home office munkavégzés
- megegyezés szerinti részmunkaidős foglalkoztatás
- munkába járási támogatás
- hosszú távú, biztos munkalehetőség
- a munkavégzéshez laptop és telefon
Jelentkezés: Kérjük küldd el számunkra fényképes önéletrajzod, bérigény megjelölésével.